Monday, August 31, 2009

Testimoni Pengguna Herba Prima

Testimoni Jus Mate 5

Sebelum - 76 kg

Selepas - 54 kg

Assalamualaikum....

Saya bernama Rozie Md Zain dari Selayang Baru dan berat saya lebih kurang tujuh puluh enam kilogram dan telah mencuba pelbagai produk selama beberapa tahun untuk melangsingkan badan tetapi tidak berhasil sehingga saya berputus asa . Dalam mencari produk, saya terbaca dalam ruangan Akhbar Harian Metro pada Disember 2007. Setelah membaca artikel Lufti dan Helmi, saya berhubung terus dengan Dr. Rozmey untuk mengetahui lebih lanjut. Sekarang ini saya berpuas hati dan berterima kasih diatas hasil produk Dr. Rozmey. Semasa saya minum pada kotak pertama berat badan saya telah turun sebanyak lima kilogram selama dua puluh hari dengan ketinggian satu perpuluhan enam lima dan saya begitu teruja dengan hasilnya. Kini berat badan saya menjangkau lebih kurang enam puluh empat kilogram. TERIMA KASIH pada JM5. Saya sarankan anda di luar sana yang mencari produk melangsingkan badan CUBALAH JM5 tidak merugikan anda.

Testimoni Jus Mate 5

Sebelum 230 Kg

Selepas 180 Kg

Testimoni Produk Lain

dR-II

Sebelum
Selepas

Testimoni Espresso XY

No comments:

Post a Comment